onsdag 9. juni 2010

Vurdering og evaluering

1:Analysere og vurdere innhold og omfang av ulike ineriøroppdrag.

Jeg har lagd en funksjonsanalyse og funnet ut hva jeg skal ha i rommet. Jeg valgte ut ifra mine ønsker siden det er mitt rom.

10. bruke digitale verktøy, tegneutstyr, materialer og teknikker fagmessig.

Jeg har lagt ut alt mitt arbeid på bloggen og lagt ut hyperlinker. Jeg har også redigert bilder slik att de passer bedre inn på bloggen.

Jeg har passet på å brukt riktig målestokk og riktige materialer til rommet.

13. dokumentere og vurdere eget arbeid.

Jeg har passet på å få med alt oppgaven krever og har dobbelt opp i mappen og på bloggen.

14. analysere kundebehov, veilede kunder og skissere interiørideer.

Siden jeg selv er kunden,har jeg valg ut i fra hva jeg ønsker i rommet og hva som er nødvendig.Jeg syntes tegningene mine viser forslaget godt.

16. Presentere løsningsforslag visuelt og verbalt.

På slutten av perioden hadde jeg en liten fremføring for klassen om oppgaven min. Da forklarte jeg hva jeg tenkte da jeg startet,litt om rommet og hvordan jeg innredet det.

19. lage produkt- og materialkart med beskrivelser.

Jeg har lagd produktkart og materialkart som viser ekte farge,størrelse,navn og pris. Dette er viktig for å få ett ordentlig inntryk av hvordan sluttresultatet skal bli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar