tirsdag 8. juni 2010

Prosessbeskrivelse

Planlegging:
Jeg valgte å innrede mitt rom, for følte selv at da var det lettere for meg å konsentrere meg og bli mer interessert. Jeg valgte først hvordan stil jeg ville ha og lagde så ett inspirasjons kart. Da surfet jeg litt på nettet for å finne litt forskjellige stiler jeg kunne tenke meg å bruke. Det var ganske lett å planlegge denne oppgaven siden den var personlig pga vi måtte innrede vårt eget rom/stue, og da ble det mye lettere å bestemme.

Gjennomføring:
Denne perioden har jeg jobbet greit med selve rom oppgaven. Jeg hang litt etter en stund, men kom fort inn igjen og fullførte. Jeg er selv fornøyd med hvordan jeg jobbet for jeg var veldig ukonsentrert sist periode, men har faktisk vært mer konsentrert denne perioden. Som jeg nevnte hang jeg litt etter i å tegne og finne møbler, men jeg kom inn igjen og jobbet hardt for å bli ferdig til fristen.

Vurdering og evaluering:
Denne perioden har jeg lært veldig mye. Jeg har lært hvordan man lager blogg, Mer om hva farger kan gjøre med ett rom,hvordan bruke photostory, hvordan bruke gimp og romanalyse.
Denne perioden kunne jeg selv ha kommet litt fortere igang med snitt tegninger og vært mer seriøs på bloggen. Men humor er alltid bra og gjør bloggen mer spennende da. Jeg syntes ikke læreren kunne gjort noe mer anderledes.
Det jeg syntes var mest interessant denne perioden var det å lage blogg og kunne bestemme en del over den selv. Det var spennende og nytt, og fikk meg mer interessert i det å jobbe . Den perioden har også vært interessant for det at vi skulle innrede vårt eget rom,noe som gjør oppgaven personlig og morsommere å jobbe med.
Jeg syntes selv at selve innredningen ble veldig fin og vellykket,så er fornøyd. Jeg er også veldig fornøyd med bloggen og det skriftlige.
Dette er faktisk første gangen jeg kan si at jeg ikke ville gjort noe anderledes. Jeg er veldig fornøyd med det ferdige resultatet og kunne godt ha innredet rommet mitt likt! Men har dessverre akkurat pussen det opp.|

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar